ZAPARASZAMY NA CYKL 3 WEBINARÓW!
Ważna informacja dla beneficjentów Interwencji I.10.5 Rozwój małych gospodarstw. Ruszamy
z organizacją cyklu trzech webinarów. W ramach wyżej wymienionego naboru Wnioskodawca mógł uzyskać 2 pkt za udział w szkoleniu. Niezależnie od rodzaju operacji tematyka szkoleń mogła dotyczyć poszukiwania klientów, w tym przez Internet, i utrzymania klientów, monitoringu rynku oraz potrzeb i preferencji klientów, a także promocji produktów rolnych kierowanych na rynek.
Już 16 stycznia 2025r. o godz. 09:30 odbędzie się pierwszy z webinarów
pn.: „Poszukiwanie klientów w tym przez Internet i utrzymanie klientów”
Zapisz się
Kolejny pn.: „Promocja produktów kierowanych na rynek” odbędzie się 31.01.2025r. o godz. 09:30.
Zapisz się
Ostatni pn.: „Monitoring rynku oraz zapotrzebowań i preferencji klientów” odbędzie się 20.02.2025r. o godz. 09:30
Szczegóły dotyczące szkolenia będzie można znaleźć na stronie www.modr.pl w zakładce harmonogram szkoleń.
Informacji dotyczących webinarów udziela:
Konrad Popek
Dział Ekonomiki i Zarządzania Gospodarstwem Rolnym
E -mail: konrad [dot] popekmodr [dot] pl
Numer tel. 573024913